Ben jij op zoek naar een uitdagende leidinggevende functie als Teamleader Magazijn, Parts en Logistiek bij een gerenommeerd familiebedrijf? Wil jij werken aan klantgerichte voertuigoplossingen en -aanpassingen? Zoek jij een baan waar je je logistieke en leidinggevende vaardigheden kunt inzetten en doorgroeimogelijkheden hebt?
Onze opdrachtgever is onderdeel van een familiebedrijf met meer dan 155 jaar ervaring. Gespecialiseerd in klantgerichte voertuigoplossingen en -aanpassingen, leveren zij producten die wereldwijd worden ingezet. Voor hun vestiging in Baarlo zijn ze op zoek naar een Teamleader Magazijn, Parts en Logistiek.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Overzien, plannen en aansturen van de parts en logistiek collega’s in Baarlo.
- Beheren van ontvangsten, ordenen en opslaan van binnenkomende goederen en verzenden van uitgaande producten.
- Opvolgen van tekorten en versnellen van oplossingen.
- Opstellen en bewaken van doelstellingen voor de afdeling.
- Plaatsen van bestellingen en verwerken van orderbevestigingen.
- Bevorderen van de verkoop van (reserve)onderdelen voor klanten.
- Verzorgen van optimale service aan klanten, binnen en buiten de vestiging.
- Bewaken van de optimale rotatie van parts en het prijsniveau richting de klant.
- Onderhouden van nauw contact met collega’s in IJsselstein.
Wie ben jij?
- Je hebt een MBO-4 of HBO-diploma, bij voorkeur in Bedrijfskunde of Logistiek/Magazijn.
- Je hebt ervaring met voorraadbeheersoftware, zoals AX Dynamics.
- Je bezit leidinggevende capaciteiten en kunt werknemers motiveren.
- Je hebt aanpassingsvermogen, denkt oplossingsgericht en blijft kalm onder druk.
- Je bent communicatief sterk en kunt klantrelaties goed onderhouden.
- Je hebt oog voor detail, kunt overzicht houden en werkt gestructureerd.
- Je hebt bij voorkeur technisch inzicht en relevante werkervaring.
- Je spreekt de Nederlandse taal.
Wat wij bieden:
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een gerenommeerd familiebedrijf.
- Direct een contract van de opdrachtgever.
- Een salaris tussen €3000 en €3600 per maand, afhankelijk van ervaring en vaardigheden.
- Werken in een internationale omgeving met wereldwijde klanten.
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een prettige en collegiale werksfeer in een innovatief bedrijf.
- De kans om een belangrijke rol te spelen in de optimalisatie van logistieke processen.
Wat wij bieden als bemiddelaar:
- Een opleidingspotje waarvan jij gebruik kunt maken.
- Open communicatie, zodat jij altijd weet waar je aan toe bent.
- Mogelijkheid tot intake in de avonduren of weekenden.
- Wekelijkse of vierwekelijkse loonbetaling. Altijd op tijd!
- Werken voor de best beoordeelde arbeidsbemiddelaar in de techniek.
Ben jij de Teamleader Magazijn, Parts en Logistiek die wij zoeken en wil jij je leidinggevende en logistieke vaardigheden inzetten bij een innovatief bedrijf in de voertuigindustrie? Neem dan contact met ons op!